säsongsavslutning

säsongsavslutning
Ikväll har vi varit på säsongens sista onsdagsträning på Burlövs brukshundklubb. Det blev ett litet träningspass och "snack" med goa vänner i klubbstugan. Henke tyckte att det blev långtråkigt och att han fick för lite uppmärksamhet, så han var tvungen att påpekada för sin matte..... Och det gör man bäst genom att dela ut stora blöta pussar. 

Skogspromenad

25 november
Vilken härlig förmiddag i skogen! 
På med kängor, visselpipa och med dummies i väskan. Både Henke och Vilja hade benen fulla med spring så det var uppskattat att få "braka loss" ordentligt. Men nöje ska förenas med nytta.....
Henke gjorde ett bra sök och jag fick kvitto på att med Bosses dirigerings-träning har vi gjort framsteg. Vilja fick passivitets-träning på köpet. Två trötta hundar ligger utslagna i hallen.

Min gosse

Min gosse
Här kan ni följa min fantastiska gosse Henke......


Testing testing

142967-1

Hej hej det är jag som är Henke! Nu ska vi se om vi kan lära min matte blogga vov vov..