Blöt promenad i Holmeja

142967-17
Idag träffades vi,( jag och Doggy-Malin + hundar) på förmiddagen, morgon för vissa :-) för att ta en promenad i det regninga jul-vädret. Vi åkte till Holmeja som är nytt för mej och Henke. Det blev en härlig promenad med skogs-race och "mål diskussioner" inför 2007. Henke fann till sin lycka att det fanns bad-platser i denna skog och jag tror att han provade dom flesta. Så promenaden blev blöt i flera bemärkelser. Tråkigt nog lyckades jag inte fånga baden på bild..... men här är ändå bild-bevis från idag, Henke, Malin & Doggy. 
-Snygg mössa Malin! Du syns iallafall, tycker Henke

Kommentarer
Postat av: Malin

..om man inte har ungar som ränner kl 06 på morgonen så tycker jag nog att 10 är på gränsen morgon-fm.. Har man varit sjuk i en vecka så har man minsann mössa på sig, så det så.. Jag tycker den är fräsig ;o)

2006-12-16 @ 16:51:39
Postat av: Malin (Oscar)

Tyckte det verkar vara bra med en mössa som syns i "vinter"mörkret...

Postat av: Frida Andersson

Hejsan på er!

Vilken fin sida du har. Hittade hit via kennel mammas sida *ler*

Vill passa på att önska er en God jul och Gott Nytt År.

Kram

Frida Frasse och Gizmo

2006-12-18 @ 23:13:45
URL: http://www.frida-andersson.se
Postat av: Anette

Jag tycker oxå mössan är cool. *mössfantast*

2006-12-19 @ 09:45:20
URL: http://parsonalities.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback