Nyårsträning

Nyårsträning i Lödde
Idag åkte vi till Lödde tilsammans med "Oscar-Malin" och ett gäng som hon brukar träna med. Dom övriga deltagarna ägnade sig åt vilt-spår medan vi flat-ägare började med att träna sök. I ett ganska stort sök lyckade båda killarna riktigt bra, Henke hämtade in 9 dummisar och skötte sig strålande.

Efter en stunds vila var det dags att ta fram dom ny "vingade-dummisarna" och så tränade vi dirigering, ut-kommando, stopp och inkallnings signal. 
Ååå, vilken gosse jag har....... även om vi inte har tränat på länge så gör han bara helt rätt. Gissa om man blir stolt? Vilket tränings pass att avrunda 2006 med....... Nu väntar nya mål under 2007!

GOTT NYTT HUND-ÅR! 
önskar vi alla inför träning/tävlings året -07  



Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst var de duktiga. Tyckte att det var ett väldigt bra avslut på året och visst blev man sugen på allt vi skall göra nästa år!!
Nu har viu varit ute och cyklat också, så nu hoppas jag att Oscar e riktigt trött. Både fysiskt och mentalt.

GOTT NYTT ÅR önskar
Oscar m familj
PS sen blir det ju middag nån gån i början på åretDS

2006-12-31 @ 16:12:17
Postat av: Malin

Vilken fin bild! Hoppades dock på close-up på dom bevingade dummisarna.. *fnissar* Tack för att du kom förbi med en nyårs-kram! Hoppas det inte tar ett år tills vi ses igen..

Kramar från oss

Postat av: Anonym

Gott Nytt År på dig!

Självklart hoppas jag vi ses på My Dog.

Kramar

Frida och hundarna

2006-12-31 @ 17:05:50
Postat av: Ulrika och Russin

Hejsan!
Tack för raderna i gästboken. Om jag förstått det riktigt bor du nog i den delen av Skåne där jag vuxit upp. Jag bodde en gång för länge sedan i Hjärup. Vad härligt det låter med träningen. Jag längtar till att åka ut och träna så oxå. Ha det bra!
Hälsningar från oss i mellaneuropa

2007-01-02 @ 11:07:15
URL: http://chokladrussin.at/russin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback