På besök hos Heinz Månsson hunddressyr 14 dec

142967-15

I mörker, regn och rusk satte vi oss i bilen jag, Malin, Henke & Oscar och styrde mot Skivarp för att träffa instruktörerna som vi ska träna för i vår hos HM-hunddressyr. Väl framme efter vissa "dåliga vägval" blev vi väl mötta av Cilla & den ljuvliga schäfer valpen Karlsson. Hundarna fick passivitets träning, Oscar mer än Henke :-) jag och Malin en trevlig pratstund och träning att titta på. 

Det ska verkligen bli roligt att sätta igång med lydnaden igen och kanske blir det tidigare än vi tänkt oss...... vi får väl se.
Man blir ju sååå sugen när man står bredvid och tittat på.
Det börjar bli dags att sätta målen för -07

(bilden är från sommaren, men det är ju iallafall en tränings-bild)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vaddå tidigare än vi tänkt oss??
ska du tjuva nu?? Pilutta dig ;o)

Postat av: Emma

Jag har en plan......

2006-12-15 @ 14:25:10
Postat av: Malin (Oscar)

Jag har oxå en plan... Missar ju första träningen så det får bli lite tjuvträning innan ist:)

2006-12-16 @ 10:20:25
URL: http://http://heyjoe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback