"alla hjälper alla"

142967-99
Igår drog "alla hjälper alla" träningen hos HM igång. Här är alla som går kurs välkomna för ett x-tra pass. 5 ekipagen inkl. Heinz var vi som träffades. Som sig bör så började vi med en platsliggning. Henke var ganska okoncentrerad och jag behövde gå tillbaka för att korrigera 2 ggr.

Efter att ha tittat på Linda/Delphi och deras ställande & Malin/Doggy & fria följet, (för att läsa om detta så kolla in
http://madofi.webblogg.se )så var det vår tur. Raka halter var det som jag hade planerat för. Heinz hjälpte mej att klicka för raka sättanden & det blev inte många i rond 1 =) Heinz gick ett par vändor med Henke & visade igen hur & var jag skulle korrigera. Rond 2 blev mycket bättre och här blev det betydligt fler "klick". Ett kort med otroligt effektivt träningspass!

Idag tränar vi lite i trädgården & imorgon så återvänder vi till Skurup & HM-hunddressyr........

Kommentarer
Postat av: Malin (Oscar)

Henke kommer att fatta att han skall göra raka halter även utan din "hjälp" snabbt. Hojta bara till om du vill ha klickhjälp, en annan har ju hur mkt tid som helst nuförtiden!!

Kram kram

Postat av: Malin

Du får väl "fuska" lite tom söndag, sen läggs det på hyllan. Han kan utan hjälp! Dax för rond 2 med Doggy ikväll, hoppas att han har vad som hände i måndags färskt i minnet! Annars blir det påminnnelse..

2007-04-25 @ 08:33:40
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Karin

Att vi draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar TJOHOOOOO!
Jag är så glad att Du ville förlja med mig på det här tåget =)
För hur det än går på alla de tävlingar vi ska utföra, så kommer vi ändå ha så mycket skoj att prata om , så nätterna kommer bli långa =)

Nu ska jag packa.. ring mig när du kommer hem!

Puss och kram =)

2007-04-26 @ 09:18:17
Postat av: Sara

Vad kul det låter med utställning + workingtest + lydnadsprov till helgen! Jättestort lycka till!!!! Är övertygad om att det kommer gå bra för er! Härligt väder verkar det också bli...
Kramar
Sara och pojkaran

2007-04-26 @ 11:08:18
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se/
Postat av: Hundbiten

Lycka till och ha en superskön helg!!
Lina & Pejla

2007-04-27 @ 10:30:19
URL: http://www.hundbiten.bloggagratis.se
Postat av: Ulrika med Russin

Vi önskar er en riktig härlig och rolig helg!!!

Kramar och nospussar

2007-04-27 @ 14:01:42
URL: http://chokladrussin.at/russin
Postat av: Lotta & Puma

Åh vad trevligt att ÄNTLIGEN få träffa dig !! Och nu kan jag lägga ÄNNU EN KANONTREVLIG TJEJ i Flattevärlden till min goa bekantskapskrets !!!!

Henke & Du gjorde ett mycket snyggt WT idag... imorgon är det lydnad & utställning som gäller och ni kommer att stråla då också !!!

... och TAAAAAAACK för biljetten... jag skäms & det var ALLDELES för mycket !

Stor KRAAAAAAAAAAM - ses snart !!

2007-04-28 @ 18:35:09
Postat av: Lotta & Puma

TACK goa härliga Emma för en toppenhelg ! Och din Henke imponerar idag - han köper allt så där är jag säker på att ni snart är uppe och tränar på Elitmomenten !!!

Hoppas resan hem gick bra och att du fick många goa kramar av barnen !! Nu får de ha mamma hemma igen !

Kramar från Lotta & tjejerna

2007-04-30 @ 20:16:55
URL: http://www.friden.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback