.....-bolls bakning

.....-bolls bakning
Jag har fått "låna" en ny kamera av min snälla pappa...... med massa finesser och funktioner. Men här händer det ju ytterst lite på tränings fronten & Henke är trött på tratt foton så jag får ju försöka fånga lite annat.
Under eftermiddagen idag så har Fille & Ida bakat .....-bollar, eller får man skriva ut N-ordet? ;-) Köket krävde en storstädning efteråt kan jag lova. Snälla var dom och delade med sig efter middagen till hela familjen. Så Henkes favorit för dagen är inte jag utan dom som bjöd på N-bollar.

Ett nytt besök hos vetrinären idag och det går sakta men säkert framår med läkningen. 2 veckor till "stängt" sår var budet vi fick idag, så det hoppas vi på.

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart man får skriva NEGER-boll.. hi hi hi synd att det inte gick att messa ngn till mig =( Här hemma är inte så mkt träning heller för tillfället, men det sugen i träningstarmen när det är fint väder. Men med detta väder vi har, snö ena dagen, vår & grönt den andra så undrar man ju hur det ska bli. Hoppas inte det blir som förra året med snö i mars.. Hej svejs!

Postat av: Malin (Oscar)

Vill oxå ha!!!! Speciellt Oscar vill smaka!! Goa ungarna ser ut oxå!!

2007-02-12 @ 19:21:36
URL: http://heyjoe.webblogg.se
Postat av: Linda

Å på Bankerudsgatan satt den lilla svarta födelsedagshunden och väntade på sina födelsedags.....bullar!!!!!

2007-02-12 @ 19:37:05
Postat av: Frida

Hello tjejen!

Vilken underbar bild!

Det var trevligt att prata i tfn igår tiden går ju bara så fort...

Längtar tills vi ses i Mars skall bli så kul att hälsa på och festa loss.

Kramis

Frida

2007-02-12 @ 22:23:59
URL: http://www.frida-andersson.se
Postat av: Lotta, Troja & Puma

*mums* det ser gott ut med N....bollarna *ler*

Vad jobbigt att såret inte läker - men det sitter ju lite dumt placerat också ! Hoppas det räcker med dessa 2 veckor nu ! Ni lär vara igång när våren kommer i alla fall.

Ha det så jättebra !
Kramar från Lotta & tjejerna

2007-02-13 @ 06:38:32
URL: http://www.friden.de
Postat av: Allice

Varför blev jag inte inbjuden till baket. Älskar N-bollar, får väl kalla dem för det nu. Hoppas att Henke snart e fit for fight, och att ni snart kan passera utan för staketet igen.

2007-02-13 @ 20:36:08
URL: http://alliceinwonderland.webblogg.se
Postat av: Sara

Hej Emma!

"En negerboll om dagen håller doktorn borta" - eller hur var det nu? Jag tror nog att Henke kan ställa upp på en vetenskaplig undersökning för att klargöra om det stämmer!

Du har förresten blivit utmanad! Kolla på min blogg...

Ha det bra!
Sara

2007-02-13 @ 21:55:00
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se/
Postat av: Malin

Allahjärtanskram! Allahjärtansdag Krameen har startat . Sänd denna till alla dem du håller kär. Och se hur många kramar du får tillbaka. Får du 1-3 är du en ok vän . Får du 3-4 är du en mycket god vän . Men får du 4-5 är du den bästa vän som finns sänd denna gärna i retur.. Ha en bra Alla hjärtans dag!

2007-02-14 @ 16:22:47
URL: http://madofi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback