Insnöade & feber

142967-41
Idag har hela familjen varit hemma, jag med feber, förkylning och Jimmy var mer "insnöad" än vanligt ;-)  och kunde inte ta sig till jobbet idag.
Tre timmar tog det för Jimmy att skotta fram bilarna och göra vägen till brevlådan framkomlig. Vi ska investera i en snö-slunga var den enda kommentaren han hade när han kom in. Barnen har ägnat dagen till att kolla på film, spela tv-spel och pyssla.

Jag och Henke har tillbringat större delen av dagen i sängen....... jag har inte orkat så mycket mer och Henke tycker att livet är rätt tråkigt med en sjuk matte + att han inte får "bralla" runt i all snö. Men han är ju en trogen säng partner och har hållit mej sällskap. Min puss gurka!!
Bandage byte hemma idag och det såg riktigt bra ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som om dagen inte varit så dålig trots allt. En annan har ju jobbat hela dagen så att man inte har sett dagsljus!!

Henke verkar trivas i sängen!!

KRAMIZ

2007-02-22 @ 20:42:16
Postat av: Malin

Jimmy mer insnöad än vanligt.. ;o) *fniss* Skönt med en dag i sängen ibland, fast klart aldrig kul att vara krasslig.. Såå himla skönt att Henke-Penke's tass läker fint, så fort han får så tar vi en tur till skogen!!

Postat av: Bittan

OOOOOO vad jag längtar hem till sängen när jag ser Henke ligga och vräka sig!!!
Ha en Go helg!
Kramiz/B

2007-02-23 @ 08:46:42
URL: http://www.bez-amis.se
Postat av: Malin (Oscar)

Jaha nu börjar andjakten. Sitter Henke och suktar när han tittar på sin blogg!!!

fint blev det

KRAMIZ

2007-02-23 @ 22:29:11
URL: http://heyjoe.webblogg.se
Postat av: Veronica Andersson

Ja han var allt liite busig Oliver häromdagen. Golden-tiken var riktigt snygg tyckte Oliver. Rio var desto duktigare som stannade hos matte.
Va härligt att såret läkt ihop ordentligt nu på Henke. Han var väl värd sin semla.
Ser att ni åkt på förkylning ni med. Jag låg däckad för någon vecka sedan, nu är det husse i huset som är såå dålig. Du vet själv kanske hur det är med en karl som är dålig, he, he....

Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram Veronica, Rio och Oliver.

2007-02-24 @ 11:15:35
URL: http://goto.glocalnet.net/veronica1/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback