Dag för nya mål.......

142967-23
Så här i början på det nya året så är det ju dags att sätta upp nya mål för 2007, så jag och Henke har "kliat" oss i huvudet :-)  och kommit fram till följande:

 LYDNAD:
Målet är att under våren/ sommaren 2007 ha tagit ett första pris i LK 2 och börjat träna ev tävla i LK 3 under hösten.

APPORTERINGEN:
Under våren ska vi gå en fortsättnings kurs i apportering och målet är att starta på ett WT och förhoppningsvis på ett officiellt prov. (om vi får plats)

VILTSPÅR:
Att börja "nosa" på viltspår, hitta en kurs som passar oss och klara av godkänt i anlags-klass under 2007.

UTSTÄLLNING:
Det är inte här mitt stora intressse ligger, men vi ska cykla under våren för att bygga muskler och på så sätt förbereda inför ev kommande utställningar.

Med dessa målen i sikte drar snart träningen igång, efter en välförtjänt vinter vila. Det viktigaste av allt är att vi ska ha ett riktigt roligt tränings/tävlings år 2007
Fortsättning följer.....




Kommentarer
Postat av: Malin

Det är bra med mål, det får en att kämpa lite x-tra! Hoppas du når utsatta mål. Mina mål för året oxå spikade, men inte officiella än.

Postat av: Anette

Våra mål är också på pränt nu.
Russin tycker det är synd att hon inte får träffa Vilja igen.

2007-01-02 @ 13:12:21
URL: http://parsonalities.webblogg.se
Postat av: Karin & Diesel

Jajamänsan!.. HÄRLIGA MÅL.. så ska de tas!!!
jag diggar dig!.. skönt att ha en riktig tävlingsmänniska som vän =)

Snart ses vi.. ja, faktiskt om 29 timmar =)
Ska bli så skoj.. utställningen får gå som det går.. ehhh nu ljög jag ;)

Kram och puss från 08:orna

2007-01-02 @ 14:39:47
URL: http://www.movie-star.se
Postat av: Malin (Oscar)

Bra mål!! Du får nog hjälpa mig sätta upp rimliga mål för jag har ingen aning!! !

Kram Malin o Oscar

2007-01-02 @ 19:36:18
URL: http://heyjoe.webblogg.se
Postat av: Anette

Russin kommer & hälsar på Henke nån gång framöver!

2007-01-03 @ 06:56:15
URL: http://parsonalities.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback