Nu ska vi skärpa oss.....

142967-26
Tänk va många "hurt-bullar" vi har runt omkring oss, Oscar-Malin "powerwalkar", Doggy-Malin rastar både hund och sambo i skogen (& vatten cyklar :-)  )  Idag pratade jag med Carola Henkes "gamla" mamma och hon hade tillsammans med Anneli -uppfödaren, tränat på Flathult i snö oväder. Inte undra på att man känner sig lite lat.... 
Så i regn,blåst och mörker gav vi oss ut ikväll och testade powerwalk a´la Malin. I en rasande fart (tycker jag iallafall) kantade vi en rejäl runda i Genarp. Härligt!
Väl hemma igen ligger vi i soffan framför brasan, minst lika härligt.....
Nu får vi skärpa oss om vi ska vara i form till både utställningar & bad-säsongen (som Oscar-Malin så snällt påminde oss om)
Bilden är från sommaren -06 & det är jag och Carola när vi var på Flatterhafts årsträff på Flathult.

Kommentarer
Postat av: Malin

Heja heja det är härligt!!

Men visst mår man bra efteråt?

Kram Malin

2007-01-12 @ 13:56:26
Postat av: Malin

..det där med badsäsongen tänker då inte jag på.. *fniss* alldeles för mycket gott man får skippa då.. Lev gott & må gott är mitt motto!

Postat av: Bittan

VAD SÖTA NI ÄR DU & CAROLA, riktiga sommarbrudar!!
Kramiz/B

2007-01-18 @ 19:47:46
URL: http://www.bez-amis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback