Trött tratt-Henke

Trött tratt-Henke
Idag har vi varit på besök hos vetrinären Erik i Dalby eftersom att Henke hade lyckats klia hål på en liten "böld" på sin högra sida och haft ett skrapsår som inte riktigt ville läka på benet. 
Ordinationen blev tratt, salva och täcke/t-shirt under 1 veckas tid.
Gissa vad min gulle-gosse tycker om detta?
Som tur vad kom "Doggy-Malin" och piggade upp oss båda, Henke fick ett stort grisöra (som han hellre visade upp för Malin än tuggade på) & jag fick "krya på dej" lunch från Mc Donalds. (jag är super förkyld) Jag fick oxå priset jag vann i "gissa valp tävlingen" - 2st jättefina pins! En Emma & en Henke pin. Jätte snygga....
Tack Malin du är en riktig ängel! 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Henke tycker det är pekka & blä med den där tratten & täcket.., men ngt bättre blev det efter ett mumsigt öra..

Kram på dig snoris! Du får slå en pling om du ångrar dig om imorgon

Postat av: Malin (Oscar)

Han ser inte mycket ut för världen i sin tratt, hen verkar tycka synd om sig själv iaf.

Oscar skickar nospussar och jag skickar en kram till sötHenke

2007-01-10 @ 21:42:29
URL: http://heyjoe.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback