Träning hos Heinz

142967-210

Äntligen dags att för träning i Skurup igen! Det märktes att vi har haft semester från träningen ett tag för han var inte riktigt koncentrerad när vi satte igång. Han hade tex svårt att hålla positionen i halter & vändningar på stället, så där fick vi korrigera lite idag. När han hittade koncentrationen & jag rätt tempo igen så gick det mycket bättre. Rutan var väl i och för sig "så där".... =( men i fjärren gjorde han alla skiften! =) Så summa sumarum så är jag nöjd med dagens träning. Nästa lydnads tävling blir Hörby 12 augusti så det är bara att träna på!

142967-211

Tack Malin & Malin för den jättefina presenten!! Ni e´såå goa!



Kommentarer
Postat av: Malin

Minsann om jag inte fångade en "Henke-studs" på bild! Tack för idag & vi ses imorgon! Kram =)

Postat av: Malin

Hundarna måste ju få vara lite ringrostiga när de har haft en hel veckas semester och du skall se att det snart har hittat tillbaka helt o hållet. Nu e det bara att köra på, du får be nån annan på Flathult att ställa ut en ruta nu när jag inte kan vara med:(
KRAMKRAM

2007-07-31 @ 09:40:17
URL: http://heyjoe.webblogg.se
Postat av: BittanBittan

Halloj där tjejen
Nu var det läääääääääänge sedan jag var in hos dig & kika!!
Hoppas allt är väl med er alla!?
Här är allt KANON fortfarande semester & en massa goa sovmornar*ler*
Snart ses vi. Ska bli kul
Kramiz/B & Gänget

2007-08-01 @ 07:43:30
URL: http://www.bez-amis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback