Fångad av en stormvind.....

                                          F?ngad av en stormvind.....                                                         

kan man lugnt säga att man blivit utomhus idag! Gisses vilket blås väder det varit idag.
"Doggy-Malin" & jag bestämde oss för att köra & träna en stund. Vi styrde bilen mot Veberöds Bk, men väl framme upptäckte vi att där var full aktivitet och lydnads tävling så vi bestämde oss för att köra till Kenneth & Katarina i Harlösa istället. Efter en snabbfika så gav vi oss ut i vinden och satte igång......

Dagens träning innehöll lingörighet, fritt följ och hållande av apport. Och självklart lite torr-träning! Henke hade lite myror i brallan idag men jag är ändå nöjd.
Anledningen till att vi tränar hållande av apport är att jag ska anmäla mig till FRK Västra´s Flatshow eftersom att den går av stapeln när jag & Karin är hos Bittan. Och jag ska ju inte vara sämre än Karin så jag anmäler oxå till 3 grenar, WT, utställning och lydnad ;-) och tills dess så är vi inte färdiga för 2:an så då får det bli 1:an istället.
 Kanske blir det Lp1 Flatterhaft Mr.Perfect ändå........ ;-)

                                     142967-64

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, idag fick man verkligen hålla i hatten, eller rättare sagt ta av den *fniss* Så himla kul att vi kommit igång o träna igen! Hoppas det blir många träningspass ihop framöver!

kram på er!

Postat av: Malin (Oscar)

Klart att det blir LP1 Flatterhaft Mr Perfect!!! Med den kontakten så är det ju helt klart!!!

Vi håller tummar o tassar

KRAMIZAR

2007-03-24 @ 17:40:31
URL: http://heyjoe.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback