Fynd på Malmö Int.



image57
Idag har jag varit på Mässan & Malmö Int. Frida och jag gav oss iväg tidigt för att slippa dom värsta köerna. Det var inte så många flattar anmälda i dag men ändå många vackra hundar att titta på. Frida och Frasse vann öppenklassen och det var ju x-tra roligt, men det höll inte hela vägen till certet som vi höll tummarna för. 
En större shopping runda hann vi naturligtvis oxå med och mitt största fynd för dagen var ännu ett "Nina Ottosson spel" och denna gången DOG SMART.

Detta spelet går ut på att lyfta klossarna med munnen för att förhoppningsvis hitta en go´bit. Lite lättare än DOG BOXEN och Henke fattade galoppen snabbt.

Mitt andra fynd var en ny spår-lina och det passar ju jättebra inför starten på viltspårs kursen imorgon. Henkes största fynd för dagen var att han hittade det goa tuggbenet som Frasse glömde kvar ;-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Du Henke, jag får nog testa ditt nya spel ngn dag!!

//Doggy

Postat av: Malin (Oscar)

Vilka fynd ni gjort!! När Henke har tröttnat på spelet kan man kanske få låna det och prova det på Oscar.

Vi hörs imorgon efter våra kursdebuter!!!
Lycka till och hoppas att det inte regnar för mycket på er.

Kramisar

2007-03-17 @ 21:04:40
URL: http://heyjoe.webblogg.se
Postat av: Sara

Hej Emma! Tack för bilderna som nu ligger på min blogg! Tur att det finns någon annan som har kamera när man själv inte kan komma ihåg att ta BÅDE hund och kamera med sig...
Kramar
Sara

2007-03-18 @ 15:21:18
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se/
Postat av: Sara & Salsa

Ja visst är det kul med allt plock och pyssel man kan hitta på Malmöutställningen! Själv var jag inne igår efter agilityn och fyndade godis och lite annat (nä, det blev inte mycket vila i helgen trots förkylning *skäms*). Hoppas ni haft en bra kursstart, det blev väl mest prat antar jag (det är väl Ingvar ni går för?). Ha en härlig vovvevecka!

2007-03-18 @ 19:41:01
URL: http://flatcoat.blogspot.com
Postat av: Karin & Diesel

Hej hopp fallerallan lej...=)
Idag är jag på bra humör.. har skrivit ut blanketterna till flatshowen =).. det är dags nu Emma *hihihi* Jag ska anmäla både workingtest, utställning och lydnad *iiiiiiiiiihhhhhhhhhhhh*
Det ska DU med.. så det så!

Ring när du får tid!

KRAM och tjollahopp =)

2007-03-20 @ 16:37:17
URL: http://www.movie-star.se
Postat av: Cilla igen

Nu finns tröjorna på hemsidan. Texten är den samma men man kan välja på 2 olika färger. Hör av dig om vilken du vill ha

2007-03-21 @ 13:23:35
URL: http://www.hm-hunddressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback