Torsdags träning

142967-54
I går så var vi i Skivarp och tränade hos Heinz. Det var öppen träning "alla hjäper alla". Vi började med plats liggning som gick så där..... Henke tyckte att gruset i ridhuset var väldigt intressant och snusade till och från. Vi tränade linförighet och vänster svängar och det kändes helt ok. Efter att jag råkat trampa till honom på tassen så blev han mer alert och höll både position och kontakten bättre, men det är fortfarande mycket kvar att träna för att det ska bli en 10:a på fria följet. Och det är ju målet när det blir dags för tävlings start......

Ikväll kommer Frida & Frasse inför utställningen imorgon så det lär bli en hel del "flatte-prat"  & kanske lite trimmning så jag får väl hyra en film till resten av familjen ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

"Resten av familjen" = badpojken då.. *fniss*

Postat av: Malin (Oscar)

Tyckte att ni var superduktiga efter att ha varit konvalecenter sååå pass länge som ni har!! Ta det nu lugnt med "flattesnacket" ikväll så att inte Jimmy och barnen får sår i öronen!!!

Hörs imorgon

Kram Malin o Oscar
PS Oscar är nu nytrimmad!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-03-16 @ 16:37:48
URL: http://heyjoe.webblogg.se
Postat av: Karin & Diesel

Hej vännen!... jag vill också komma till dig...
typiskt att pappa ska fylla 60 år just nu!! =)
MEn jag får hålla till godo med de 4!!!! dagarna i kommer ha ihop senare *GLÄDJETJUT*

Ha nnu det riktig riktig skoj i helgen och passa på att kolla in snygga hundar åt mig ;).. ge Frida en spark i baken från mig också.

Jag säger som du brukar göra; Glöm INTE mobilen!!!

KRAMISAR från mig och han som varit hot vetten idag!

2007-03-16 @ 17:44:29
URL: http://www.movie-star.se
Postat av: Carola

Hejsan
Nu du Emma skall du få köra hårt i morgon (fniss fniss:)
Krameling Carola

2007-03-19 @ 19:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback