Trädgårds träning

142967-48
Idag har vi tränat lite av det "gamla" vanliga hemma på gräsmattan. Huset är nämligen fullt med ungar eftersom barnen hade med sig kompisar hem, så det gick inte att ta sig iväg.
SITT-LIGG i fjärren fortsätter att fungera riktigt bra,  läggande & ställande under gång är helt OK så vi har kanske inte tappat så mycket som jag var rädd för under denna perioden. Vilat oss i form helt enkelt! ;-)
Tävlings kursen närmar sig och det ska bli riktigt roligt att komma igång igen. 

Efter avslutat tränings pass så fick jag roa mej lite med kameran. Min tanke var att försöka fånga Henkes snabba läggande på bild. Det är inte lätt vill jag lova och detta är det bästa resultatet.


Kommentarer
Postat av: Malin (Oscar)

Verkar ju var lysande!!! Som jag sagt innan ni har vilat sig i form...

Får se om det torkar så att vi kan hitta en kväll!!

KRAMIZ

Postat av: Doggy

Jag har minsann oxå kört fjärren idag, tror min matte fick idéer när hon träffade din matte innan idag.. Vad ska vi göra åt våra träningstokiga mattar Henke?? Fast iofs så har vi rätt kul, eller hur?? Får väl låta dom hållas.. he he he

2007-03-06 @ 18:49:01
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Härlig bild på Henke. Tror han håller koncentrationen med hjälp av tungan :D Hade jag varit lydnadsdomare hade han fått lite extrapoäng för det uttrycket !
Vi håller tummar och tassar när det är dags för tävling!
/Heléne

2007-03-08 @ 11:03:12
URL: http://www.zicolino.se
Postat av: Sara

Hej!
Nä, Peter och jag tränar inte ihop men vi träffas ibland vid tävlingar och sånt. Peter går i tävlingsgruppen och jag i träningsgruppen - det är egentligen samma sak fast de pratar mer tävling i hans och tvingar ut varandra på en massa tävlingar. Jag har bara tävlat en gång på riktigt med Östen (för två år sen), och då gick han rakt genom slalomen ut i publiken för att hälsa på några snygga tikar som han hade sett... Fast annars gick det faktiskt rätt bra, så det kan tänkas att vi vågar oss ut igen. Kanske.

Läcker bild på Henke!

Kram från Sara och Pojkarna Vov

2007-03-08 @ 22:28:45
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se/
Postat av: Heinz & Cilla

Hej Emma!
Som vi längtar till att komma utomhus och kunna börja träna på allvar. Det har varit en lång väntan på tävlingslydnads kursen, sedan september men nu är det BARA 3 veckor kvar. Ett tips, läs gärna Svartbergs tävlings böcker, där finns mycket "matnyttigt" som vi kommer använda oss av. Det verkar som det går bra för er fast det har varit en period med vila men en vila kan vara bra oxå. Välkommen på söndag om du tittar förbi

2007-03-10 @ 11:53:58
Postat av: Karin & Diesel

Hej vännen!
Vilket snabbt läggande =)=).. och vilken söt tass=)

Jag hoppas att ni mår bra... vi ringer ju om varandra hela tiden =) Såg misann ett "dolt nummer" idag.. var det möjligtvis du?? =)

Ring INTE under mellon ;);););).. men vi kan höras efter...

Kramar till min vän från mig

2007-03-10 @ 18:32:17
URL: http://www.movie-star.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback