Träning med Anthriscus

image58image59

Idag har vi haft en tränings dag i Lomma för Camilla tillsammans med Margareta och Anthriscus. 
Lydnads träningen fokuserade vi på fria följet..... HUR SVÅRT SKA DET VA ATT SVÄNGA VÄNSTER? ;-)
Kontakten fungerar riktigt bra, ibland tappar han positionen lite men dessa svängar.....
Det jag tar med mig från dagens träning ar att jag måste bli bättre på att koncentrera mig på Henke och inget annat + att "torr gå" för att få rätt på mina fötter i svängarna.
Som det syns på bilden så har det varit full fräs på Henke idag :-)

Eftermiddagen har jag tillbringat hos Heinz och tittat på Malin & Oscar som har haft privat träning med ledarskaps övningar. 

Imorgon blir det vänster-träning i trädgården...... På torsdag ska vi till Skivarp igen, det är så kul att träningen kommit igång.


Kommentarer
Postat av: Benza

Kolla inget bandage på benet :-)

2007-03-20 @ 20:10:38
Postat av: Carola

Hejsan
Ni verkar ha haft en kanooon dag Du och Henke :)
Vilka fin fina kort ni har tagit,han verkar vara på ett topphumör minst sagt...
I morgon skall jag träna Ina för första gången på 2 mån skall bli jätte spännande att se vart lill kråkan står:)
Kram Kram Carola

2007-03-20 @ 21:16:11
Postat av: Malin (Oscar)

Tack för stödet idag. nu e det bara att vara konsekvent!!

henke ser ut att vara på hugget.....

Oscar är däckad undrar om jag får ut honom på kvällsrundan!!!

KRAMZAR

PS tack för pajen

Postat av: Cilla

Tusen tack för tjusiga bilder. Vi ses på torsdag

2007-03-21 @ 06:51:59
Postat av: Lina S

Hej!
Vad kul att få se bilder från er träning - nu vet man vad man har att se fram emot, många år framöver :) Och vad fin han är Henke!

Många kramar från Värmland
//Lina

2007-03-21 @ 19:31:53
URL: http://www.hundbiten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback