Vänster, vänster, vänster

142967-61142967-62
Ja idag har vi "bara" tränat hemma på gräsmattan & efter gårdagens träningsdag så var det solklart vad vi skulle göra........ vänster, vänster, vänster.
 Ett av Camillas tips igår var att jag skulle torr gå för att hitta den bra känsla för mej i svängarna och det hjäper! När jag sedan hämtade upp Henke så hade jag bra koll på båda mina fötter och blicken ;-)
Henke var följsam och väster svängarna fungerade bra så det är bara att jobba vidare.

Bilderna är ifrån gårdagens träning

Kommentarer
Postat av: Malin (Oscar)

Det suns ju tydligt på bilderna hur kul Henke tycker torrträningen är!!!!

Du får visa mig imorgon

Ses TIDIGT!!!
KRAM

Postat av: Carola

Där ser Du att det gick :)
Hagel fy sjutton vad bedrövligt vi har haft kaanon väder,låg som en platt sill i flera timmar och hundarna med och bara lapade sol.
Fast dom hade ju inget annat val......
Tanken är att jag skall träna Ina i morgon men blir det likadant väder i morgon så vete sjutton hur jag gör,soldyrkare som man är.....
Ha det gott i skåneland
Kram Carola & Friidrottarna

2007-03-21 @ 21:27:01
URL: http://paintitblack.webblogg.se/
Postat av: Anette

Äntligen!! verkar Henke tycka. Skönt att ni är igång med träningen igen, även om han har socka.
Russin ska börja grytträna så fort grävlingarna vaknat!

2007-03-22 @ 13:09:43
URL: http://parsonalities.webblogg.se
Postat av: Sara

Usch ja, det där med vänstersvängar är verkligen ett kapitel för sig! Efter att ha krockat hundra gånger (minst) med Sudden i vänstersvängarna la jag kopplet bakom ryggen och höll det kort, och se det hjälpte minsann! Nu svänger han istället överdrivet mycket åt vänster ibland, så han avviker från sidan... men det är ju ännu ett annat kapitel! Nåt måste man ju ha att klura på!

2007-03-22 @ 14:16:54
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se/
Postat av: Lina S

Vad roligt ni ser ut att ha! Längtar :)

För att svara på din fråga: Det blir en tik från Kennel Goldcliff, hon ska heta Penny Lane, och jag funderar på att kalla henne Pejla - en kombination av Penny och Lane, samtidigt som det ju kan betyda "kolla av"... och flattar är ju rätt duktiga på att kolla av sin omgivning :)

Hoppas du får en skön helg!

Kramar

Lina med flatte om ett par veckor!

2007-03-23 @ 16:06:54
URL: http://www.bloggagratis.se
Postat av: Lina S

Ops... skrev visst fel URL i mitt inlägg - har alltid för bråttom... rätt ska va rätt, så här kommer en korrekt...

Ha det gott, igen dårå :)

//Lina

2007-03-23 @ 16:08:45
URL: http://www.hundbiten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback