Hos Heinz med & utan hund

142967-147

Var tog Henke vägen?  =)
Igår var det som vanligt på onsdagarna & vi begav oss till Heinz för att träna. Vi började med att "torr-gå" hela programmet i 2:an. Väldigt nyttigt vill jag lova & jag vet att jag borde göra detta mer!! Ni ska tro att min osynliga Henke gjorde en 10:a på rutan..... =)  Sedan var det dags att göra samma sak fast med synlig Henke, mycket roligare!!
142967-149

142967-148
Fria följet kändes riktigt bra & halterna var bättre. Det som fortfarande känns osäkert är rutan, fjärren & hoppet. Men det är bara att träna vidare. På lördag är det inofficiell start så det är det vi laddar för närmast.......


Kommentarer
Postat av: Malin

"Plocka äpplen" hi hi hi Rätt kul att se samma moment med o utan hund! Ska bli spännande på lördag, du får pränta "sitt" tills dess. Fria följet sitter som en smäck! Kram på er! ;o)

Postat av: Malin

Det kommer att gå kanon. Vi är ju på "samma" nivå fast i olika klasser hur nu det kunde bli samma men ändå. Ja du fattar:)
Ses ikväll
Kram

2007-05-31 @ 16:44:40
URL: http://heyjoe.webblogg.se
Postat av: Cilla

Hej Emma!
Tack för din hälsning i gästboken och tusen tack själv för idag. Får jag "kopa" en av bilderna på dig ovan. Jättefina som svartovita.
Ses väl på måndag eller nåt :-)

2007-06-02 @ 21:02:11
Postat av: Sara

Hur gick det på den inofficiella tävlingen??? Nicke nyfiken här...

2007-06-02 @ 21:20:37
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se/
Postat av: Carola

Hejsan
Ville bara önska lycka till på Onsdag håller alla tummar och tassar för er..
Kramar Carola

2007-06-03 @ 20:18:29
URL: http://paintitblack.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback