Tränings-tävling & hemma bygge

'

REGN, REGN & LITE MER REGN! Så har dagen sett ut idag...... (större delen av den iaf) Tränings tävling stod på programmet idag. Hos HM var vi en liten skara som hade trotsat regnet & laddad inför detta. Så idag var det dax för premiären i LK2. Ja poängen är inget att skryta med utan det blev ett 3:e pris, men ett bra kvitto på att de nya momenten inte är "färdiga". Det roliga var att momenten fria följet & läggande under gång (som han kan) gick jätte bra. Så det är bara att jobba vidare. Nästa tillfälle att köra hela programmet blir den 2:a juni.

Hemma har övriga familjen sysselsatt sig med eget projekt =) Det blev till Fille & Ida´s förtjusning ett släp till vår trädgårds traktor! Dom har hjälpt Jimmy att snickra och premiär turens skratt hördes nog över hela kvarteret! På frågan till Jimmy -vad han skulle ha släpet till? svarade han att det var bra att ha........ & man kan "stor handla" på ICA (över min döda kropp att jag sätter mej på denna till ICA)    =) Så vi får väl se vem som handlar i fortsättningen?


142967-130

142967-129

Kommentarer
Postat av: Malin o Oscar

Störigt att vi inte kunde vara med men min mage hade inte riktigt hämtat sig till kl 14.Men men den 2: blir det nya tag utan magsjuka natten innan (hoppas jag iaf!!)
Barnen skulle nog inte säga nej till en testtur i det släpet. Fräckt värre och jag kan faktiskt se dig köra till ICA o handla med den...
KRAM

Postat av: Malın

Rıng mıg nar du ska storhandla nasta gang. Jag e redo med kameran!!! :o)

2007-05-20 @ 11:59:11
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Sara

Äsch, var nu inte sån! Det blir ju döhäftigt att köra med ICA-kassarna på den där kärran...! ;-) Henke kanske kan få åka därbak när han blir trött på att springa också?

2007-05-20 @ 17:14:57
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback