"nödvändig shopping" & kvälls-rundan

image283

Idag har jag, Ida & Malin varit på TEBA för att inhandla lite nytt till Skott & Zolo (Malin´s puppy)  Tänk va måånga saker man behöver för att valpen ska känna sej som hemma när han kommer! ;-)  Det är iaf det som är min förklaring för Jimmy när han frågade om det verkligen var nödvändigt.... men det förstår väl vem som helst att man inte vill att Skott ska bli avis på Henke bara för att han har en egen reg skylt i bilen... utan han får ju själv klart en egen! =) Det är väl inte onödigt????  Sen för det andra så var det faktiskt längesedan vi hade valp så därför har vi inga "nödvändiga" saker sparade. Så idag har jag fått utlopp för lite av mitt shopping-behov. Och nu är det bara en vecka kvar....  En rapport från Flatterhaft har jag oxå fått idag & alla valparna växer & mår bra.

Ikväll har jag & Henke gått en härlig promenad helt utan träning, med massor av spring &  en kamera..... så det är dagens bilder.

Sen har jag nog glömt att skriva att jag fått ett nytt jobb... På polisen i Malmö & närmare bestämt på lednings centralen som larmoperatör. Exakt vad jag ska göra vet jag inte än =) med det hela börjar med en intern utbildning under 20 veckor. Så...
imorgon jobbar jag sista dagen på förskolan & på måndag är det dags att börja nya jobbet!! "Tajmingen" med nytt jobb & valp är väl inte den bästa, men allting går om man vill!!

Som avslutning blir det några bilder på Henke från idag.

image284

image285






Kommentarer
Postat av: Malin

Gillade 1:a bilden skarpt!! Klart man behöver puppy-shoppa hi hi hi

Postat av: Malin o Oscar

Allt löser sig o du vet ar han kan vara på dagarna!!! Visst var det helt nödvändig shopping även om jag inte har kunnat förklara vitsen med regskylt därav har jag inte införskaffat sådana till mina hundar men allt det andra var helt klart nödvändigt.
PS det lysande halsbandet STINKER
KRAMKRAM

2007-10-04 @ 20:07:37
URL: http://heyjoe.webblogg.se
Postat av: Malou med hela familjen

Vi kommer sakna dig i masssssssor på örtagården.
Kram Malou med familj....

2007-10-04 @ 20:48:54
URL: http://www.dogoargentino.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback