Regn & kyrk-klockor!

Idag bara regnet öser ner över Genarp! Världerns bästa Karin skickade en "puppie-present" & ett litet regn täcke till Skott som passade utmärkt till dagens väder! =)  Tack Karin!!!  Är han inte super söt så säg.....
image312

Över lag så fungerar det dät med att göra sina behov ute väldigt bra, det är inte många olyckor som har hänt inne & inatt har han sovit heeela natten! =) Duktig kille!!! De andra dagarna har gärna varit ute men med dagens väder är det inte lika populärt kan jag säga både med & utan täcke så är det lite skumt tycker han. Och om det inte räckte med det så har kyrk-klockorna ringt & ringt under förmiddagen vilket oxå va lite konstigt. Men han är en liten tuffing så den osäkerheten gick snart över.

Idag har vi även tagit en liten runda i bilen & buren. Även här var det lite pipigt i början men till slut så la han sej ner & gillade läget!

image313


i eftermiddag & kväll ska jag jobba så Fille & moster Malin ska ta han om killarna.....








Kommentarer
Postat av: Malin, Oscar & Zolo

Visst e han sööööt:) Duktiga Skott som lägger sig i bilen! får väl också ta mig en tur lite senare.

HA en trevlig kväll på jobbet (*avis*)

KRAMKRAM

Postat av: Malin

Tjusigt täcke värre - såna har mina grabbar oxå! Fast jag kan väl inte direkt påstå att dom är såå välanvända.. Men absolut bra att ha ;o) Ser att skylten redan hänger på plats, du får påminna mig så ska du få stripes! Skönt med en hel natts sömn förstår jag! Hoppas vi ses på fredag! Kramar från oss!

2007-10-17 @ 15:29:58
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Monica&Åttan

Så vacker han är lille Skott och så söt i sitt nya täcke.
Stort Lycka till i framtiden önskar mormor och mor Åttan

2007-10-17 @ 19:27:11
Postat av: Marita

Grattis till den brune, så söt han är. Men låter han täcket vara ifred?? Hade nog inte mina gjort.

Lyckat till med honom

Hälsningar Marita med flock

2007-10-17 @ 21:25:51
URL: http://www.maritashundar.se
Postat av: Karin & Diesel

Alldeles alldeles bedårande!!!!!!!
Visste ju i och för sig jag från första stund jag såg det där täcket *hihi* Det stod liksom Skott på det!!!

Kul att höra att han sovit en heeeel natt.. kan vara skönt för både han och er =)

Eftersom vi har pratat redan en gång idag och förmodligen en gång till innan jobb så skriver jag inget mer här nu!!! *asgarv*

KRAM KRAM till dig och gossarna från mig och (snart) gossarna!

2007-10-18 @ 09:17:13
URL: http://www.movie-star.se
Postat av: Bittan

MEN MEN MEN han är ju bara för sööööööööööt i det lilla täcket! Typiskt prylgalen Karin*asgarvar* (nu får jag nog skäll....)täcke som han växer ur på två veckor....*fnizzar*.
Vi längtar så efter bebizar, men än inget löp på gång *snyft*
Kramar från oss i Vedum

2007-10-18 @ 13:52:36
Postat av: Wallander & Helene

Jag tycker att det måste påpekas att Henke ser väldigt stolt/ståtlig ut när han ligger där i buren. Jag tycker det pratas lite väl mycket om Skott, vi får inte glömma bort Henke Larsson bara.

Men det går inte annat än att hålla med om att det är en otroligt Söt Skott i sött täcke.

2007-10-18 @ 19:20:16
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Sara

Gud en så söt liten grabb i sin regnrock!!! Tjusigt med namnskyltarna i bilen, och praktiskt så du inte råkar ta fel... ;-)

2007-10-19 @ 19:50:55
URL: http://pojkarnavov.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback