Skogs runda

Så här vackert är det i "våran" skog nu när hösten är här.....

image326

  
Idag så var alla i familjen hemma ganska tidigt så vi passade på att ta en liten tur tillsammans i skogen.... Skott´s första skogs runda. Jag som inte är van vid att ha ett stilla sittande jobb =) längtar bara ut när jag kommer hem. Henke tyckte att det va härligt att springa i skogen och Skott hängde med så gott han kunde, det dröjer väl inte så länge tills han kan hålla samma fart som store bror! ;-) Idag fick han nöja sej med att ömsom springa ömsom bli buren....

image327


Så det blev en härlig avslutning på denna dagen! Ikväll blir det först lite "pluggande" följt av slapp i soffan...... Här kommer lite andra bilder från dagen som tyvärr inte är i någon superkvalite´

   image328

image329

image330

image331

image332
Världens finaste gossar!!!

Kommentarer
Postat av: Little darling

fin blogg :)

Postat av: Malin, Oscar & Zolo

Vilken härlig avslutning på dagen ni har haft, fast det ser inte ut som om Ida uppskattade det lika mycket:)

Fina gossarna:)

KRAMKRAM

2007-10-24 @ 18:34:05
URL: http://heyjoe.webblogg.se
Postat av: Karin & Diesel

Vad mysigt med en liten familjepromenad.. även om Ida inte ser allt för road ut *hihi*
Han är så söt så man dör.. en riktig goding. Undra hur lång tid det dröjer innan mina inlägg hos dig INTE handlar om hur söt Skott är. =)

Nähä.. nu längtar jag efter dig.. jag ringer.. NU!

KRAM

2007-10-24 @ 20:33:51
URL: http://www.movie-star.se
Postat av: Malin

Jag skulle rakt av säga att Ida ser - SKOGSTOKIG ut!! *fniss*
Det där med att ömsom bära, höll inte speciellt länge med Fido iaf -"Jag har ben, jag kan GÅ SJÄLV!!" *sprall sprall*
Härligt med skogstur - ser fram emot när vi kan släppa loss hela flocken i skogen!

2007-10-24 @ 22:37:24
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Sara & Salsa

Så mysigt det ser ut! Verkar dock uppskattas lite olika mycket av familjemedlemmarna *fniss*

2007-10-25 @ 14:09:37
URL: http://flatcoat.blogspot.com
Postat av: Monica&Åttan

Hej Emma o Skott
Det verkar som jag inte kan nå dej med mitt spray.mail tror jag.
Så jag skriver här.
Tusen tack för dina mail och fina bilder på Skott.
Det är jätteskoj att följa honom och bror Zolo så här.
Jag njuter av att se dom vackra små puppisarna.

Monica o Åttan

2007-10-25 @ 17:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback